Win een kadobon van € 50

Heb je onze Kansenwijzer al gelezen? Dat is alvast een goed begin om de liberaal in je wakker te maken. Dat is de beste garantie voor dat ene steengoede idee waar we op zitten te wachten. Klik op onderstaande link om de Kansenwijzer te downloaden:

In onze Kansenwijzer hebben wij 5 vlamdossiers waarmee we direct aan de slag gaan na de verkiezingen. Dat zijn onze hete pepers.

Maar wat is jouw peper?

Het beste idee zetten wij op de agenda. Dat is onze 6de peper. Dat idee wint ook een kadobon van € 50, te besteden bij één van onze lokale winkeliers. Voor de vrouwen een overheerlijk parfummetje. De Beekdaeler bikker mag shoppen bij de bouwmarkt. Of omgekeerd. Want een moderne vrouw weet ook stevig te hameren. Daar weten we bij de VVD alles van.

Als troostprijs vergeven wij 5 x 10 kilo winterpenen met een subliem recept voor Beekdaeler stampot. Zo kom je met VVD je gezond de winter door. Want liberaal, dat is pas echt sociaal.

Stuur je winnende idee naar jouwpeper@vvdbeekdaelen.nl

We zien er naar uit !

----------------

Alleen inwoners van Beekdaelen mogen meedoen. De termijn sluit op 21/11 aanstaande om 21.11 uur. Want dan hebben we feest.